DAVID MISCAVIGE:
A GLOBÁLIS IGÉNY KIELÉGÍTÉSE
A VILÁG LEGNAGYOBB TELJESEN DIGITÁLIS KIADÓI

A Dianetika és a Szcientológia Alapok könyveinek és előadásainak 2007-es kiadása óta a szcientológusok nagyobb számban látogatják az egyházaikat, mint valaha. Rendkívüli mértékben megnőtt az anyagok iránti igény, és – ahogy a hívők haladnak e könyvek és előadások tanulmányozásával – ezzel párhuzamosan nőtt azoknak az embereknek a száma is, akik bejönnek, hogy megismerjék a Szcientológiát. Sőt, a Szcientológia vallás most éli történelmének legnagyobb növekedési korszakát – az L. Ron Hubbard könyvei és előadásai iránti egyre fokozódó igény már több mint 200 országra, 150 kultúrára és mintegy 50 nyelvre terjed ki.

Ahhoz, hogy ezt az igényt ki lehessen elégíteni, olyan létesítményekre volt szükség, amelyek képesek bármilyen nyelven, bármilyen mennyiségben, megfelelő sebességgel és elérhető áron könyveket és előadásokat biztosítani – legyen szó akár egy könyv 500 szuahéli nyelvű példányáról Uganda számára, akár egymillió angol nyelvű könyvről. Egy hagyományos nyomdai üzem nem felelt volna meg ennek a célnak, hiszen egy 2500 előadásból álló könyvtárról van szó, 50 nyelven. A hagyományos nyomda nem tudott volna elég rövid időn belül nyomtatni, az új területek számára készített viszonylag kis példányszámú könyvek nyomtatási költségei pedig túl magasak lettek volna.

Új kiadói stratégiára volt tehát szükség, és David Miscavige irányításával ezt a stratégiát ki is dolgozták és megvalósították 2007 elején – még az Alapok kiadása előtt.

Az összes könyv és az összes CD előállítása most házon belül történik – az egész vonalon a kezdetektől a kiszállításig minden: a nyomtatás, a fóliázás, a dombornyomás, a laminálás, a CD-sokszorosítás, a csomagolás és a szállítás. Az Egyház kiadói ágazata hatalmas új székházakba költözött, és jelenleg ezek a világ legnagyobb teljesen digitális, egyedi rendelésre történő nyomtatási munkákat végző üzemei. A kiadói üzemeinkben gyakran tesznek látogatást a világ nyomdaiparának vezetői, mivel precíziós működésük az innováció és a hatékonyság mintaképének számít.

A Bridge Publications gyárt minden Dianetika és Szcientológia könyvet, előadást és tanfolyami jegyzetet Amerika, Ázsia és a világ Európán kívüli része számára, mert Európa (beleértve Angliát is) a Koppenhágában lévő New Era Publications alá tartozik. A Bridge és a New Era együtt hetente 1,3 millió könyvet és 1 millió CD-t tud gyártani. Ez évente 67 millió könyvet és 52 millió CD-t jelent.

Ha még ehhez hozzávesszük a puhafedeles könyveket és a tanfolyami jegyzeteket is, a nyomtatott oldalak egymás mellé helyezve elérnek a Holdig, és vissza.

A digitális nyomtatás és az egyedi rendelésre történő gyártás hatására ugrásszerűen megnövekedett a termelés, és képes lépést tartani a kereslettel. 80 millió L. Ron Hubbard könyvet, és előadást állítottak elő és szállítottak ki egyedül 2004 és 2009 között, többet, mint az azt megelőző 50 évben összesen – ebből 2007 és 2010 között 70 milliót.

Most L. Ron Hubbard összes vallási műve elérhető bárki számára az egész világon, és ami ezt követte, az nem kevesebb, mint a Szcientológia vallás reneszánsza.

L. Ron Hubbard könyvei 18 design díjat nyertek

2008–2009-ben a Bridge Publications 18 kiválósági díjat nyert a design, a nyomtatás és a gyártás területén. Az L. Ron Hubbard könyveiért kapott díjak közé tartozik a Gold Ink Award 2008, az American In-House Design Award 2008, a National Best Books 2008 és a Next Generation Indie Book Award 2009.