TÖLTSÖN KI EGY INGYENES ONLINE SZEMÉLYISÉGTESZTET

You are a unique individual with your own personality traits—some of these traits enable you to achieve great things in life, and others can seem to hold you back and ultimately stifle your true potential. Enter your information below to get started.

Oxfordi képességelemzés (OCA) személyiségteszt

Oxfordi képességelemzés (OCA) személyiségteszt

Az OCA személyiségteszt és a személyes konzultáció, amelyen kiértékelik az eredményeket, teljesen ingyenes, és nem jár semmilyen további kötelezettséggel – ez csupán egy remek alkalom arra, hogy ön többet tudjon meg önmagáról.

A TANFOLYAM-FELÜGYELŐI KÓDEX

Nem csak auditorként kell viselkedési szabályokat betartanunk, hanem tanfolyam-felügyelőként is egy Szcientológia tanfolyamteremben. Ellentétben a hagyományos iskolákban dolgozó tanárokkal, a tanfolyam-felügyelők nem úgy viselkednek vagy cselekednek, mintha „szaktekintélyek” lennének, nem mondják meg a tanulónak, hogy mit gondoljanak, és nem nyilvánítanak véleményt a tárggyal kapcsolatban. Ehelyett irányítják a tanulókat, hogy önmaguk találják meg a válaszokat a Dianetika és a Szcientológia anyagokban.

A következő kódexben, amelyet L. Ron Hubbard 1957-ben írt le, kulcsfontosságú szabályok vannak rögzítve annak érdekében, hogy a tanfolyamterem standard és professzionális legyen, és a legtöbb hasznot nyújtsa a tanulóknak. Ezt a kódexet követik a tanfolyam-felügyelők a Szcientológia egyházakban az egész világon, hogy garantálják a magas színvonalat a technológia tanítása során.

1. A tanfolyam-felügyelőnek sohasem szabad elmulasztania a lehetőséget, hogy a tanulót a Szcientológia adatok tényleges forrásához irányítsa.

2. A tanfolyam-felügyelő könyörtelenül értékelje le a tanuló által elkövetett hibát, és eközben alkalmazzon jó ARK-t.

3. A tanfolyam-felügyelő mindig maradjon jó ARK-ban a tanulóival, mialatt azok képzési tevékenységet folytatnak.

4. A tanfolyam-felügyelőnek mindenkor nagymértékben tudnia kell tolerálni tanulóinak a butaságát, és hajlandónak kell lennie bármely nem megértett adatot annyiszor megismételni, amennyiszer csak szükséges, hogy a tanuló megértse, illetve realitást szerezzen az adatról.

5. A tanfolyam-felügyelőnek nincs „esete” a tanulóival való viszonyában, nem vitatja meg a tanulókkal személyes problémáit, és nem beszél velük ezekről.

6. A tanfolyam-felügyelő legyen mindenkor a jó kontroll és útmutatás eredetpontja a tanulói számára.

7. A tanfolyam-felügyelő legyen képes arra, hogy a Szcientológia bármely részét összefüggésbe hozza bármely más résszel és az élőséggel a nyolc dinamikán.

8. A tanfolyam-felügyelő legyen képes megválaszolni a Szcientológiát érintő bármely kérdést úgy, hogy a tanulót az adat tényleges forrásához irányítja. Ha a tanfolyam-felügyelő nem tud megválaszolni egy bizonyos kérdést, ezt mindig meg kell mondania, továbbá mindig meg kell találnia a kérdésre a választ a forrásból, és közölnie kell a tanulóval, hogy a válasz hol található.

9. A tanfolyam-felügyelő soha ne hazudjon a tanulónak, ne tévessze meg és ne vezesse félre a Szcientológiával kapcsolatban. Mindenkor legyen őszinte a tanulóval a Szcientológiával kapcsolatban.

10. A tanfolyam-felügyelő mutasson mindig jó példát a tanulóinak: például tartson jó demonstrációkat, érkezzen időben, legyen jól öltözött.

11. A tanfolyam-felügyelő legyen mindig tökéletesen hajlandó és képes bármit elvégezni, amit a tanulóival végeztet.

12. A tanfolyam-felügyelőnek nem szabad érzelmi kapcsolatba kerülni egyik nem tanulóival sem, amíg a képzése alatt állnak.

13. Ha a tanfolyam-felügyelő hibát követ el, tudassa a tanulóval, hogy hibázott, és hozza helyre azonnal. Ez az adat a képzés, a demonstrációk, az előadások és a processzing stb. minden szakaszára kiterjed. Soha ne hallgassa el a tényt, hogy hibázott.

14. A tanfolyam-felügyelő soha ne mulassza el dicséretben részesíteni a tanulóit, amikor megérdemlik.

15. A tanfolyam-felügyelő legyen bizonyos fokig pándeterminált a tanfolyam-felügyelő-tanuló viszonyt illetően.

16. Amikor a tanfolyam-felügyelő megengedi a tanulónak, hogy az bármilyen formában kontrollálja, utasítsa vagy kezelje a tanfolyam-felügyelőt – demonstrációs vagy más képzési célból –, akkor ezt követően a tanfolyam-felügyelő mindig helyezze vissza a tanulót a saját kontrollja alá.

17. A tanfolyam-felügyelő az ülések alatt mindig betartja az Auditorkódexet, továbbá mindig betartja a Szcientológus kódexet.

18. A tanfolyam-felügyelő soha nem mond anélkül véleményt a Szcientológiáról a tanulónak, hogy ne utalna egyértelműen annak vélemény jellegére; egyébként pedig kizárólag kipróbált és bizonyított adatokhoz irányítsa a Szcientológiával kapcsolatban.

19. A tanfolyam-felügyelő soha ne használja a tanulót saját személyes hasznára.

20. A tanfolyam-felügyelő legyen stabil terminál, mutassa meg a stabil adatokhoz vezető utat, legyen magabiztos, de ne legyen ellentmondást nem tűrő vagy diktatórikus a tanulóival szemben.

21. A tanfolyam-felügyelő mindenkor folyamatosan jól informált marad a legújabb Szcientológia adatokról és eljárásmódokról, és ezeket az információkat kommunikálja a tanulóinak.